Kirjautuminen uudistuneeseen KauppakamariTietoon ja Ammattikirjastoon ensimmäistä kertaa

Hyvä asiakkaamme!

Olemme uudistaneet kauppakamaritieto.fi-sivustomme. Jos käytössäsi ovat henkilökohtaiset tunnukset, sinun on vaihdettava salasanasi, kun kirjaudut ensimmäistä kertaa uusille sivuille.

Voit vaihtaa salasanan kahdella eri tavalla:

1. Salasanan vaihtaminen Unohditko salasanasi -kohdasta

Avaa sivun oikeasta yläkulmasta kirjautumisvalikko. Klikkaa kohtaa Unohditko salasanasi.

Sinulle avautuu sivu Aseta uusi salasana.

Kirjoita sähköpostiosoitteesi tyhjään kenttään ja paina Lähetä. Saat sähköpostiisi varmistuskoodin, jolla voit vaihtaa salasanasi. Jos koodia ei tule sähköpostiisi, tarkista, että viesti ei ole mennyt roskapostiin! Älä sulje tätä kirjautumissivua, kun haet koodin sähköpostistasi.

Kirjoita sähköpostiin tullut varmistuskoodi tyhjään kenttään ja paina Jatka.

Nyt pääset asettamaan itsellesi uuden salasanan. Salasanassa tulee olla 8 merkkiä.

2 Kirjautuminen kohdasta Tilaa kirjautumislinkki sähköpostiisi

Avaa sivun oikeasta yläkulmasta kirjautumisvalikko. Klikkaa kohtaa Tilaa kirjautumislinkki sähköpostiisi.

Sinulle avautuu sivu Linkkikirjautuminen.

Kirjoita sähköpostiosoitteesi tyhjään kenttään ja paina Lähetä. Saat ilmoituksen, että kirjautumislinkki on lähetetty sähköpostiisi. Jos linkki ei tule sähköpostiisi, tarkista, että viesti ei ole mennyt roskapostiin! Älä sulje tätä kirjautumissivua, kun haet linkin sähköpostistasi.

Pääset linkillä suoraan käyttämään kauppakamaritieto.fi-sivustoa.

Huom! Linkki toimii useamman kirjautumisen ajan, mutta on suositeltavaa luoda uusi salasana kohdan 1 mukaisesti pitempää käyttöä varten.